جراحی زیبایی بینی

   

    تجربه و مهارت جراح

یکی از عوامل هزینه جراحی زیبایی بینی مهارت و تجربه پزشک جراح است. برخی از جراحان تنها به سود خود فکر می‌کنند، در صورتی که اگر مهارت و توانایی لازم برای انجام این کار را نداشته باشند، قطعاً در کوتاه مدت از لحاظ جسمی و روحی بیمار دچار آسیب خواهد شد. بالا بودن تجربه و مهارت جراح نشان‌دهنده این مسئله است که می‌تواند با فرم‌های مختلف بینی آشنا باشد. این چنین شما را با چالش‌های ریز و درشتی روبرو نمی‌کند. پزشکانی که دستمزد بالاتری را دریافت می‌کنند، نسبت به پزشکانی دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، از تجربه بالاتری برخوردار هستند. این نکته را به خاطر داشته باشید که هرچه قدر پزشک شما توانمندتر باشد، قطعاً تشخیص قوی‌تری را برای بینی شما اعمال می‌کند.

·       روش جراحی

یکی دیگر از عوامل مهم روی هزینه جراحی زیبایی بینی در نظر گرفتن روش جراحی است. این عمل به ۲ روش باز و بسته انجام می‌پذیرد. این‌که بینی شما تا چه اندازه مشکل دارد، به چه میزان تغییر نیاز دارد، تخصص جراح و… همگی درروش های باز وبسته جراحی بینی موردتوجه قرار می‌گیرند.

اگر بینی به تغییراتی خاص نیاز نداشته باشد، معمولاً جراح با استفاده از روش بسته می‌تواند عمل جراحی را انجام دهد. در صورتی که مشکلات و تغییرات بینی بیشتر باشند، روش باز بهترین گزینه می‌تواند باشد و به همین دلیل، به این موضوع که روش جراحی چگونه است در برآورد قیمت باید دقت به خرج داد.

·       مشکلات و میزان تغییرات بینی

توجه داشته باشید که مشکلاتی اعم از انحراف بینی، پولیپ بینی، قوز، شکستگی، غیرقرینگی سوراخ‌ها و افتادگی باعث می‌شوند تا عمل بینی با ساختار پیچیده‌ای روبرو شود. این ساختار پیچیده قطعاً تغییرات بیشتری را هم به همراه دارد. اگر پزشک قادر باشد که چندین عمل جراحی را روی بینی انجام دهد، قطعاً قیمت بالاتری را هم باید برآورد کنید. در نظر داشته باشید که زمان بیشتری را هم جراح صرف کرده است. هر نوع بینی با بینی دیگری ساختاری متفاوت دارد، به همین علت، نمی‌توان هزینه عمل بینی مشخصی را در نظر گرفت.

·       موقعیت منطقه

هر منطقه‌ای همیشه قیمت‌های خاص خود را دارند. در این میان، عمل بینی در شهرهای کوچک نسبت به شهرهای بزرگ‌تر کمتر است؛ ولی کیفیت کار جراحان در شهرهای بزرگ تضمین شده است. این نکته را هم فراموش نکنید، شهرهای بزرگ‌تر از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

 

·       هزینه جراحی ترمیمی

هزینه عمل بینی ترمیمی هم موضوع بسیار مهمی به شمار می‌آیدبسیاری از افراد قصد دارند تا برای دوم به عمل ترمینی بینی خود بپردازند تا نواقص بینی خود را برطرف کنند. هزینه این نوع عمل ۱ الی ۲ و نیم بالاتر از عمل اولیه است. به این دلیل که جراح باید از یک تکه گرافت مناسب استفاده کند. مدت‌زمان این عمل بسیار بیشتر است و به خاطر مهارت و ریسک بالاتری با قیمت بالایی مراجعه کنندگان را روبرو می‌کند.

·       جراحی بزرگ کردن بینی

بسیاری از افراد که بینی کوچکی دارند، تمایل بیشتری دارند تا بتوانند بینی خود را بزرگ کنند. در این بین، هزینه جراحی زیبایی بینی به این دلیل که به زمان بیشتری نیاز دارد، هزینه بالاتری را هم می‌طلبد. مقدار و نوع گرافتی که از هر کدام از اعضا بدن برداشته می‌شود همگی جزء مسائلی به شمار می‌آیند که در برآورد هزینه باید مورد توجه قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید