تلویزیون جی پلاس 58 اینچ 58PU722S

تلویزیون جی پلاس 58 اینچ 4K مدل 58PU722S یک محصول باکیفیت از کمپانی جدید جی پلاس است که دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوع میباشد. اگر شما هم قصد خرید یک تلویزیون را دارید بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید یک محصول مناسب با عمر طولانی را خریداری کنید.

  • اندازه صفحه نمایش: سعی کنید با توجه به تعداد اعضای خانواده، و محیط خانه سایز صفحه نمایش را انتخاب کنید. تلویزیون جی پلاس مدل 58PU722S دارای اندازه 58 اینچی است که مناسب برای فضاهای بزرگ میباشد.
  • رزولوشن تصویر: انتخاب این گزینه بستگی به هزینه‌ای که میخواهید بپردازید دارد. بهتر است تلویزیونی با وضوح تصویر بالا را خریداری کنید تا از تماشای تصاویر با کیفیت خوب لذت ببرید. تلویزیون جی‌پلاس مدل 58PU722S دارای کیفیت UHD یا همان 4K است.
  • تلویزیون هوشمند یا معمولی: تلویزیون‌های هوشمند، بسیار پیشرفته‌تر و پرکاربردتر از تلویزیون‌های معمولی هستند. تلویزیون های هوشمند، امکان اتصال به اینترنت، وب گردی و نصب برنامه های گوناگون را دارند. مدل 58PU722S نیز نمونه یک تلویزیون هوشمند است.
  • توجه به صدای تلویزیون: طراحی باریک و کم شدن ضخامت تلویزیون‌ها، باعث شده است که طراحان این محصول از قرار دادن بلندگو در بدنه آن صرف نظر کنند. پس اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در کنار تلویزیون خود، اقدام به خرید ساندبار و یا سینماهای خانگی کنید.

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس مدل 58PU722S تمامی نیاز های شما از یک تلویزیون خوب و باکیفیت را به جا آورده است.

تلویزیون جی پلاس 58 اینچ 4K مدل 58PU722S

مجهز به گیرنده دیجیتالی DVB-T2 است که بسیار پیشرفته‌تر از سایر گیرنده‌های دیجیتالی میباشد. این گیرنده باعث می شود تا شما به وسیله یک آنتن تمامی شبکه‌ها را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید و احتیاجی به یک دستگاه دیجیتال خارجی نداشته باشید. تلویزیون مدل 58PU722S از اکثر فرمت‌های تصاویر و ویدئوها پشتیبانی میکند.

58PU722S یک تلویزیون هوشمند می باشد که از كيفيت بالايي برخوردار است. همانطور که گفتیم، كيفيت تصاوير در اين  تلويزيون، 4K ميباشد و تصاويری را با وضوح و کیفت مناسب به نمايش می گذارد.

برای تلویزیون جی پلاس 58 اینچ 4K مدل 58PU722S دو عدد پورت USB تعبيه شده است كه به شما امكان اتصال انواع فلش‌ها و هارد اكسترنال را ميدهد تا به راحتي بتوانيد، تمام اطلاعات خود را بر روي صفحه نمايش تلويزيون مشاهده كنيد. قابليت ديگري كه تلویزیون جی پلاس مدل 58PU722S دارد وجود سه عدد پورت HDMI ميباشد كه به شما امكان اتصال انواع مختلفي از دستگاه‌هاي صوتي و تصويري را ميدهد. از ديگر امكانات اين تلويزيون می توان به قابلیت Time Shift و Mirroring اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید