از دیگر ویژگی های این تلویزیون جی پلاسخودکار

تلویزیون X-Vision 43XK580:
وجود پنل IPS LED و کیفیت تصویر Full HD این تلویزیون را در رده بهترین تلویزیون های ساخت ایران قرار می دهد. 43XK580 دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگوی 10 واتی است. با خرید این تلویزیون دستگاهی با کیفیت تصویر بالا با قیمتی مقرون به صرفه خواهید داشت که دارای دو پورت USB، سه درگاه HDMI و یک پورت VGA می باشد. اگر جستجو در اینترنت برای تلویزیون برای شما مهم است، پس به دنبال این تلویزیون نباشید. 43XK580 به دلیل نداشتن رابط هوشمند این ویژگی را ندارد.

مدل تلویزیون اسنوا SLD-43SA1260:
Sinowa یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و تلویزیون است. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم به بررسی یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی ساخت اسنوا بپردازیم. تکنولوژی صفحه نمایش استفاده شده در SLD-43SA1260 از نوع IPS LED و کیفیت تصویر آن FHD می باشد. سایز 43 اینچی این تلویزیون با حاشیه های کم و نرخ رفرش 100 هرتز آن را به انتخاب خوبی برای بازی تبدیل کرده است.

 

از دیگر ویژگی های این می توان به سیستم صوتی 20 واتی با پشتیبانی از فناوری دالبی و دالبی دیجیتال اشاره کرد.

SLD-43SA1260 دارای دو درگاه USB، سه درگاه HDMI، خروجی هدفون، قابلیت خاموش شدن خودکار، صدای فراگیر و ضبط برنامه در حافظه خارجی است.

مدل تلویزیون G-Plus 50LU722S:
یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی جی پلاس قیمت که می توانید در بازار بخرید جی پلاس است که یکی از بهترین برندهای ایرانی در تولید تلویزیون و نظارت است. برند جی پلاس 50LU722S یکی از بهترین تلویزیون های 4K ایرانی در این لیست است. این تلویزیون دارای چندین قابلیت از جمله ماشین زمان، قابلیت Quick Mirror، تبدیل گوشی هوشمند به ایر ماوس، دو پورت USB، سه درگاه HDMI، خروجی هدفون، 16 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید 9.0 و کنترل تطبیقی ​​است.

 

چه ساعت هوشمندی بخریم؟
اگر یک ساعت هوشمند برای خود می خرید، پس گوشی هوشمند خود را در نظر بگیرید، زیرا گاهی اوقات بسته به گوشی شما، عملکردهایی به ساعت هوشمند اضافه می شود. با این حال، برخی از ساعت های هوشمند حتی برای کار کردن نیازی به گوشی هوشمند ندارند. لازم به ذکر است که برخی از ساعت های هوشمند از نظر سازگاری با گوشی های هوشمند محدود هستند. به عنوان مثال، نمی توانید از ساعت اپل با یکی از بهترین گوشی های اندرویدی استفاده کنید.

سازگاری یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کرد، اما در نظر گرفتن ویژگی های آن از جمله GPS و عمر باتری نیز مهم است. طراحی، مجموعه ویژگی ها، عمر باتری، عملکرد، هوشمندی با ویژگی های تناسب اندام، قیمت و موارد دیگر می تواند بر معیارهای خرید و انتخاب ما تأثیر بگذارد.

 

اپل واچ سری 7
اپل واچ 7 بهترین ساعت هوشمند پرچمدار حال حاضر بازار است و شباهت زیادی به نسخه های قدیمی دارد و تفاوت چندانی با اپل واچ سری 6 ندارد. تراشه به کار رفته در این ساعت هوشمند همانند تراشه قدیمی است و دارای ویژگی هایی است، اما برخی از ویژگی های جدیدی که اپل واچ 7 در آن گنجانده شده است مفید است. به خصوص صفحه نمایش بزرگتر که 20 درصد بزرگتر از مدل قدیمی است و فقط کمی فضای بیشتری را روی مچ دست شما اشغال می کند.

این حجم اضافی در تعامل با اپل واچ 7 تفاوت ایجاد می کند. این محصول باتری را سریعتر از مدل های قبلی خود شارژ می کند و قطعاً مانند مدل قبلی خود یک ساعت هوشمند عالی است. عمر باتری بهتر و ویژگی های تناسب اندام بهبود یافته در این دستگاه پوشیدنی کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و سری اپل واچ 7 را در لیست ساعت های هوشمند در اولویت قرار می دهد.

 

سامسونگ همچنین تلاش های خود را برای نمایشگرهای Micro LED تجدید کرده و تلویزیونی به نام The Terrace را راه اندازی کرده و نرم افزار NextUp را در همه دستگاه های خود ادغام کرده است. تلاش سامسونگ برای انحصار محتوا و فناوری بسیار مهم است. سال 2021 سال بسیار خوبی برای سامسونگ است و اگر شایعات مربوط به پنل های QLED کوانتومی درست باشد، سال 2022 حتی موفق تر خواهد بود.

 

در این قسمت از معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ به سامسونگ QN95A. تلویزیون Qn95a سامسونگ پرچمدار جدید تلویزیون های QLED 4K این شرکت در سال 2021 است که برای اولین بار از نور پس زمینه mini-LED استفاده می کند. این نور پس زمینه را با یک LED کوچک اشتباه نگیرید که یک فناوری نمایش کاملاً متفاوت است. mini-LED از نور پس زمینه بسیار کوچکتر و کارآمدتر استفاده می کند که منجر به افزایش قابل توجه مناطق تیره تر و پانل های نازک تر می شود.

نتایج به وضوح این موضوع را تایید می کند و تصاویر این محصول دارای SDR و HDR فوق العاده ای هستند و از سیاهی عمیق و هایلایت های روشن تری استفاده می کنند. همه اینها بدون از دست دادن جزئیات تصویر به بیننده ارائه می شود. فناوری نقاط کوانتومی به کار رفته در این تلویزیون نیز رنگ های اشباع و دقیق را به خوبی نمایش می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید